Modevisnig!

Jaha så nu ska man börja med ett projekt mitt upp i alltihoppa, vi ska sätta ihop en modevisning på två månader.
Fixa modeller, sponsorer mm massor att göra. Så kommer att bli ännu mer stress framöver hoppas bara att det blir kul:P.  Aja måndag idag seg dag måste jag säga var sjukt trött.. Sov för länge igår haha inte bra att sova länge på söndagar när man måste lägga sig och sova tidigt på kvällen sen>< så var rätt så pigg på kvällen så det tog en stund att somna och det var väldigt svårt att gå upp i morse måste jag säga..
I morgon blir det ingen skola på grund av lite av att jag ska på begravning till min kära gammel farmor:(. Får passa på att plugga en massor imorgon eftermiddag..

Aja 4 dagar kvar! Längtich!

Kommentarer
nathalie

sv: <3<3<3<3<3<3

2011-01-18 @ 07:48:57
URL: http://xnathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback