Mumsig pizza! ^^,

Idag vart det att vara hemma och vara barnis, Nadia vakna klockan fem i åtta i morse och va inte alls glad för varken hennes mamma eller pappa va hemma så morgon började med en gnällig unge>< vi la oss på soffan eller a jag la mig på soffan och Nadia satt på mig och jag somna till kanske halv tio eller hon väckte ju mig ibland när hon ville ha något och då blev det frukost. Efter det fixa jag i ordning köket medans jag prtatade med Topias i telefon.. Köket var ju inte så vackert så det var ju mindre kul.
Efter lunch så va det dagsför Nadia att sova middag det tog lång tid att få henne att somna plus att hon inte sov länge men jag fick iaf sova lite med:) sovit nästan hela dagen mycket skönt eftersom att man mår lite sådär.. Sen gick vi ut för att träffa Nathalie för hon ville ta lite kort på Nadia vilket Nadia ville väldigt mycket hon var så glad när vi gick bort mot Nathalie:D. Men vi va inte ute så länge för Natta skulle hem till Eskilstuna så, men kanske får träffa henne nästa helg:).

Sen gick jag hem och la mig på soffan igen, duscha och kröp ner i sängen en stund.. Synd bara att man inte hade sällskap men antar att det var bäst så...
Sen blev det en mumsig matig hemmagjord Pizza som min mor lagat som var mycket god:D


Den var mycket godare än den ser ut:P

Gillar inte att vara ensam vill ha ett underbart sällskap men antar att det är bäst att vi inte är idag..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback