Mysig helg!

Lördagen tillbringades med Nathalie:) Super mysigigt var det!:D På förmiddagen så satt vi lite vid datorn lyssnade på musik och pratade:D sen vid två så bärde det av till coop för att handla så att vi kunde laga lite mat:P Det blev taco paj den var väldigt god om man bortser från vitpepparn:P. På kvällen åkte vi till Alex och kollade på film med han och Topias The A-team den var rätt så rolig faktiskt:P sen åkte vi hem till Nathalie och började jobba lite på min nya blogg design som kommer snart:D (eller aa hon jobba med den jag sa hur jag ville ha:p) Vi jobbade med den till ca 2 och sen blev det film Easy A den är jätte bra rekomenderas faktiskt:P. Fast jag somnade men har sett den tidigare:P.


Super söta Nathalie (:<3

Söndagen tillbringades delvis med Nathalie och delvis med Topias:P. Jag och Nathalie blev väckta vid elva av hennes pappa för att det var frukost så det blev att gå upp och äta:P. Sen så städade Nathalie sitt rum och jag gjorde mig i ordning sen vid 13.20 då bärde det av till Topias och hon skulle till Alex:D. Topias och jag gjorde inte så mycket vi kollade på film, laga mat och myste massor:D super mysigt. Vid 18.15 blev det hemfärd så va tvungen att pussa älsklingen hejdå men jag får ju träffa honom om fem dagar så jag klarar mig nog haha:P.
På fredag är det våran ett års dag så då blir det mys pys. Kvällen/Natten ska tillbringas på hotel och vi ska även ut och äta på världens godaste kina resturang:D LÄNGTAR!

aja mer om det på fredag nu ska jag mysa ner mig här bredvid Nadia som har somnat i min säng för hon drömde mardröm mysigt!



Mupparna nr ett! Älskar^^,<3



Super sötis som sover här bredvid mig:)<3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback