Nice ^^,

Hihi jag som trode att jag skulle få vänta på tåget tills kl halv tre:P, men det behövde jag inte för jag hade missat att se att det gick ett tåg kl 13.36:) tur att jag åkte ner för att titta om det andra tåget var sent så att jag skulle få komma hem tidigare och det var ju väldigt bra att jag gjorde det:D Men bussen hem från Nyköping tog väldigt lång tid... blev fett irriterad på bussföraren för han var så sjukt seg stod typ stilla i flera minuter på en busshållsplats.. Så det tog lika lång tid att komma hem som det skulle ha gjort om jag tog tåget som gick halv tre men jaja jag kom hem iaf det är väl det som är huvudsaken:P.

Skoldagen gick rätt så fort så det var skönt, hoppas att morgondagen går lika fort:P. Ingen idott imorgon för vi ska välja Indviduella valet till 3:an. Vet iaf att jag ska välja Historia A så jag får lite merit poäng:P men jag vet inte vad jag ska välja mer det är ju en hundra poängs kurs så jag behöver bara välja en 50 poängs kurs till:P. Men ska kolla igenom papprerna idag och se vad jag kommer fram till:p.

Imorgon är det min och älsklingens dag så jag får berätta om den på lördag:D.


Minä rakastan sinua  <3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback