Värdelöst..

Man pluggar och pluggar men kommer aldrig någonstans.. Ibland känner jag mig bara så jävla trög och att det är sjukt onödigt att lägga ner tid på att plugga för jag lyckas ju aldrig.. Kommer aldrig få det där förbannade körkortet för teorin är för svår för en människa med för lite hjärnceller alltså jag.. Blir så irriterad på mig själv..

Aja legat hemma idag mådde inte alls bra imorse och inte under förmiddagen men det blev bättre på eftermiddagen så det känns bättre nu så skola blir det imorgon iaf. Fick iaf rensa ut mina kläder idag ska ta med mig lite till Julia i helgen för hon ville se om det fanns något som hon gillar, inte för att jag tror det haha men kan väl ta med det iaf sen kan jag bara slänga det för jag orkar inte släpa med det hem sen liksom lite onödigt känner jag:P. Ska fixa hennes naglar i helgen med får hålla tummarna att jag lyckas med det.
Aja nu ska jag väl plugga lite till antar jag inget bättre för mig iaf.. Hoppas att det går in lite i huvudet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback