~♥1 år och 6 månader♥~

Idag är det ett år och sex månader med världens bästa! :)
Det har gått väldigt fort känns som vi blev tillsammans igår haha xD
Sitter hemma hos honom nu och väntar på att han ska komma hem från jobbet:P.
Ska laga lite mat till honom tänkte jag kotlett med pommes och beasås mums:D
Efter det ska vi nog mysa ner oss i soffan och kolla på liar liar på sexan:)
Blir ingen sen kväll med tanke på att Topias Jobbar i morgon och jag är lite seg:P.


Älskar dig mer än mest älskling!
Imorgon blir han nitton så när han slutar jobbet kvart över åtta i morgon så ska vi ta och gå ner på kinan och äta super god mat!!:D LÄNGTAR hihi!
Längtar med tills han ska få sin present:)

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag börjar med maten:)

Hoppas ni får en bra kväll för det ska jag ha iaf ˆˆ,
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback