~Långledig~

Åh vad skönt det är att känna att man är långledig!:)
Det behövs kan jag säga!
Denna dag har varit riktikgt seg med tanka på att jag inte har kunnat sova så bra efter att jag har jobbat natt så har varit som en vandrade zoombie haha ^^,
Har varit i Nyköping och handlat med mamma, vi åkte även förbi stan så köpte mig en klänning:)
Vill ju ha något fint när vi ska ut på fredag och äta när min älskling fyller år:)

Sen när jag kom hem åt vi och jag och min syster åkte ut till Maria för att städa:P.
Så nu är jag helt död ska blir skönt att krypa ner i sängen och kolla på film och sen sova:D.

Hoppas att ni alla har haft en bra dag:)


Från våran ett års dag vilket var super mys:)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback