~♥Sista natten!♥~

Sista natten i natt vilket ska bli otroligt skönt för jag är väldigt sliten känner jag!:P.
Imorgon bär det av till Norrköping där jag ska tillbringa måndagen och tisdagen med Jonna och Therese vilket ska bli otroligt kul och mysigt!:)
Har inte träffat dom sen innan skolan sluta! Så det ska bli jätte roligt att traffas:).
Ska snart gå och lägga mig och vila i någon timma så att jag orkar jobba i natt och så att jag orkar ta mig upp i morgon för tåget mot Norrköping går kvart i ett i morgon:)
Blir nog en runda på stan med Jonna och Therese sen blir det att laga mat och kolla på massa film skratta och prata massor!:D.


Saknar mitt hår vill ha så igen! Blir att börja färga igen!:D

På tisdag vet jag inte vad vi ska hitta på hoppas att det är fint väder så kanske vi kan lägga oss ute och sola:D.
På kvällen tar jag tåget till Eskilstuna till min älskling:)
Förhoppningsvis är Julia där då för att hon prata om att hon skulle komma på tisdag synd bara att hon ska åka igen på onsdag eller torsdag tillbaka till Finland><.
Tycker att det är lite tråkigt att hon ska flytta dit men det innebär nog bara att det blir fler resor till Finland ni när alla i Topias familj flyttar dit:P.
Men nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund så jag orkar i natt:D.

Hoppas ni har en bra söndag:)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback