~♥Nationaldagen♥~

Denna dag kan nog inte bli mer slö:P.
Har halvsovit hela dagen och haft min lilla syster idag bra barnvakt:P nej men hon har suttit och kollat på tv brevid mig så har kunnat slumra lite. Hon har själv sovit en stund:).
Denna dag ahr dock vart rätt tråkig skulle hellre vart hos Topias och plågat honom lite^^, men jag får nöja mig med att jag får plåga honom i helgen mohaha;)
Stackarn var så trött när jag hade åkt hem så att han somnade på sin bok när han pluggade xD
Jag sliter på honom haha:P
Nej men han är ju som han är xD
Somnar överallt gör han känns det som hihi.


Här är ett bra exempel ;)

ikväll blir det nog en tidig kväll så att man orkar om till skolan i morgon>< ingen lust alls med skola.
Dock har jag vart ledig i en vecka plus helg och plus idag hihi mysigt värrehar det vart:)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback