Dag 02 – Min första kärlek

Ja jag vet inte riktigt vad man ska skriva på den här, för enligt mig själv så är jag tillsammans med min riktiga första kärlek just nu och han heter Topias.
Men andra tror säker att det va mitt ex, men jag tror att jag var mer kär i kärleken då.
Jag var bara 14 år när jag blev tillsammans med mitt ex och vi hade ett av och på förhållande vi bråkade hela tiden och la eleka pikar mot varandra jämt.
Så enligt mig så är inte han min första kärlek.




Det här en den kille jag kallar min första kärlek.
Jag tycker att med honom så har jag lärt  mig vad kärlek innebär, vad man måste ge och ta från varandra för att få det att funka så att båda trivs i förhållandet.
Många tycker att vi bråkar mycket och tjafsar men så är det faktiskt inte även fast det kanske låter så ibland. För det mesta så diskuterar vi med varandra och det kan låta värre än vad det är. Och snälla ett förhållande är inte en dans på rosor. Man behöver bråka ibland och det gör även så att man kommer närmare varandra.
Denna underbara människa får mig att le även fast jag är sur, han får mig att skratta fast jag verkligen försöker hålla mig och han gör mig super glad och jag är oerhört tacksam över att jag har honom i mitt liv.

Du är min första riktiga kärlek älskling!
Och jag älskar dig mer än allt annat
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback