Dag 03 – Mina föräldrar

Mamma:
Min mamma heter Anna och är 37 år en väldigt ung mamma hon fick mig när hon var 18 år. Min mamma är en bra mamma men hon har sina stunder som alla föräldrar. Hon jobbar i hemtjänsten och trivs bra där.
Jag och min mamma kommer inte alltid överrens oftast inte faktiskt. Men vi har rätt kul med varandra oftas iaf:D

Pappa:
Min pappa heter Leif och är 42 år gammal. Jag och min pappa har inte så bra kontakt kan man säga eftersom att jag inte har växt upp med honom. Han bor i Norge och jag bor här i Sverige så blir ju inte samma kontakt som jag har med min mamma. Men när jagär där så är det rätt bra iaf:D.

Älskar mina föräldrar på mitt egna lilla vis men det är väl klart att man älskar sina föräldrar även fast det inte märks så mycket i min familj
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback