Dag 06 – Min dag

Dagen började med att jag och Elin vaknade runt nio:P. Vi låg kvar i sängen och prata en stund sen smög vi oss upp i soffan och kollade på tv:). Vi åt frukost vid tolv, sen gjorde vi oss i ordning och drog oss mot bussen. Elin åkte hem och jag åkte mot Eskilstuna:). Sov grymt skönt på bussen, när jag gick av i Eskilstuna mötte jag upp min älskling som jag knappt kunde släppa på hela dagen igår var på världens mys humör:D.
På kvällen gick vi till ungdomskvällen, det var helt okej.
Sen så när vi kom hem så myste jag och älsklingen låg och kramades och pratade och hade bara ögon för varandra tror jag blev med kär i honom den här helgen han är så grymt fin min älskling^^,
Sötaste ever! :P<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback