Dag 08 – Ett ögonblick

Första gången jag såg Topias var när vi mötte upp honom nära hans hus för han fick bara vara ute en kvart för att han hade varit lite olydig. Han stod med sin långa jacka med huvudet lite gömt i jackan för han skämdes lite och en svart mössa så man såg inte så mycket av honom. Men på något sätt så fastna jag för honom han såg så blyg och söt ut. Jag var på jätte flummhumör så jag var ju inte direkt blyg inte för att jag är det annars heller:P.
Han dissade mig på sms hela tiden men jag gav inte upp för jag ville se vad han var för en.
Efter ett tag så träffades vi igen vilket jag ville även fast han dissa mig..

Vi gick och åt på Amarican Pizza, och han var väldigt blyg sa inte så mycket, på kvällen när vi spela poker med Natta och Alex så va han med super nervös och sa fel saker och liknande vilket jag tyckte va jätte roligt haha:D.

hihi^^,

Sen efter det började jag åka dit lite ibland för att umgås och det ena ledde till det andra och den
210110 så blev han min!
hihi han kunde bara inte hålla sig borta sen han var fast som en fisk i ett nät!;)<3
Det är det bästa ögonblicket jag kan komma på:D

Kommentarer
IssaTrönnblom

fin blogg du har :)

2011-03-08 @ 01:11:34
URL: http://tronnblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback