Dag 11 – Mina syskon

Celine:
Min älsta lilla syster heter Celine hon är 13 år blir 14 år i år. Hon är otroligt jobbigt och man vill bara jag vet inte vad med henne ibland. Men hon är otroligt söt, en väldigt fin tjej. Hon är otroligt lång mycket längre än mig och jag är fem år äldre än henne ser lite halv roligt ut.
Celine är väldigt duktig i skolan (hon fick all hjärna). Jag kunde med ha fått lite kan man ju tycka...
Men hon är en underbar lilla syster (ibland).

Nadia:
Är min minsta lilla syster hon blir tre nu den 27 mars otroligt söt liten krabat:). Livlig och underbart rolig hon har så mycket konstiga saker för sig haha:D. Men hon är världens mysigaste jag trror inte att det finns någon som har träffat henne som inte tycker att hon är helt otrolig hon är väldigt lillgammal:D Det kan vara både jobbigt och väldigt kul:D.

Morten:
Min älsta bror han blir 16 i år, kan inte säga så mycket om honom med tanke på att jag inte är uppväxt med honom eftersom att han bor i Norge med min pappa.

Erik:
Min yngsta lille bror han är 13 blir 14 i år bara sex dagar äldre en Celine:P. Lite roligt.
Kan inte säga så mycket om honom med tanke på att jag inte är uppväxt med honom eftersom att han bor i Norge med min pappa.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback