Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har varit rätt så händelselös men:
Måndag: Studiedag så jag passade på att åka till min älskling vi får ju ta den extra tid vi kan:).
Tisdag: Då jag hade prov som jag visste att jag inte skulle klara så jag tog en sjuk dag och va hemma och gjorde ingening på kvällen träna jag spinning .
Onsdag: Idag så skulle jag haft praktik men min handledare var ledig idag och tyckte att jag skulle var ledig med så blev att följa med mamma till Nyköping för att lämna in några papper och för att kolla efter ny mössa, vantar och jacka till Nadia:) Hitta en mössa och ett par vantar jackan får vänta.
Ska snart dra mig ner till gymmet och träna lite:) Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt:P.
Torsdag: Skola enbart tre lektioner slutar k 12:40 då ska jag följa med Tessa hem och sova där...
Fredag: ... För jag har "nationella" förberedelser till 3:an så jag måste vara i skolan kl 08.10 vilket jag inte hinner om jag ska ta mig ända hemifrån mig. Och sen efter skolan om det blir som jag hoppas så bär det av till Eskilstuna för att tillbringa frdagkvällen med älskling...
Lördag: .. Och lördagen med honom med:D
Söndag: Plugga träna och så får vi se vad mer dagen bjuder på^^,


En mycket gammal bild hihi
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback