~Du betyder allt!~

Om du bara visste hur mycket du betyder för mig.
Det finns inget i denna värld som är värd mer än dig du är det bästa som finns.
Äntligen förstår du hur jag känner, det känns så himla bra att veta att du iaf förstår en del och varför jag mår som jag mår.

Dagen har spenderats men älsklingen.
Dagen har båda varit bra och dålig, det har tagit mycket på en idag men det behövdes.
Vi har inte gjort så mycket vi har tvättat pratat och myst.
Det va så underbart härligt att får ligga i hans armar idag och känna honom nära.



Önska bara att vi hade haft mer tid med varandra idag.
På kvällen när jag kom hem så blev det att dippa grönsaker mums så himla gott är det!!
Blev även ett anvsnitt av The Vampire Diaries:)

Nu ska jag sova puss godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback