Ensamast!

Det är ingen som förstår vad man känner, för när man säger hur man mår så är man bara självisk..
Det finns ingen som man verkligen kan öppna upp sig till och prata med för då säger dom bara din tur kommer.
Jag känner mig misslyckad, det hjälper inte att ni säger att jag inte behöver göra det för jag känner så..
och jagtycker så om mig själv, jag tar deet här jävligt hårt och det är något som jag alltid kommer störa mig på.

Ni som tycker att man är självisk när man inte vet om man ska dyka upp eller om man ska hålla sig undan dt sägar ju bara hur mycket ni förtår och att ni inte fattar varför man tänker så.
Om man kommer och man blir ledsen eller är på dåligt humör då förstör man,
kommer man inte för att man inte vill förstöra med sitt humör då är man självisk.
Om man inte kommer så är det ju naturligtvis för att man inte vill förstöra eran dag då är det ju bättre att ni är besvikna på mig ett tag..

Ni förstår inte vilken situation jag är i!
Ni är lika själviska som jag är som begär att jag ska komma och må så dåligt inombords att jag bara vill lämna min kropp för att ni ska må bra, eller att ni pratar om det runt mig hela tiden fast jag ber att ni inte gör det och då är det jag som är töntig..
Men det är ju lättare att komma ju mindre man behöver höra om det innan för då hinner jag förbereda mig på mitt sätt låt mig vara sur och ledsen för jag är sårad, besviken, arg, misslyckad.. Så känner jag om mig själv och då måste jag få bearbeta det på mitt sätt utan era kommentarer...

Det känns som om jag är den ensamaste på denna jord jag vill bara stänga ner sitta tyst för mig själv och stänga ut allt så jag kan jobba med mig själv..

Jag mår dåligt och det måste ni acceptera för jag tycker att det här är jobbigt även fast ni tycker att min tur kommer.. men min tur skulle varit i år..


....
Kommentarer
Elin

<3<3<3<3

2011-05-04 @ 15:55:03
URL: http://halo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback