~♥6 01 2012♥~

God kväll på er!^^
Denna dag har varit lång måste jag säga, blev att storhandla och kolla på film..
Hade gärna velat göra något idag men imorgon ska jag träffa Elin:)
Det var ett tag sen vi sågs så det ska bli mysigt hon ska slänga i lite ny fräsch färg i mitt tråkiga hår och jag ska göra lite slingor på henne:D

Blir en vanlig dag med oss haha färga hår och lata oss:)
Men imorgon blir det nog en promenad med hundarna med lite omväxling från vårat vanliga latande^^


Hollywood tema/röda mattan i skolan

Nu ska jag se färdigt mitt avsnitt av 90210 sen blir det sängen för min del:P
Får se om jag kan sova inatt, hade lite svårt att sova i natt eftersom att det var så ensamt
efter två veckor med min sötnos bredvid mig varje natt!^^

Puss och kram
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback