~♥8 01 2012♥~

Hejsan^^
Dagen har varit hur ska man säga sängliggande haha ^^
har inte gjort någonting idag även fast jag hade behövd det (a)
Är bara så seg och jag har inte vart på världens bästa humör idag..
Vet inte vad det har varit med mig dom senaste dagarna men allt gör så att jag börjar gråta typ..
Det är väldigt störande överkänslig och en lipsill kan det bli bättre... jag tror inte det..
ska kolla färdigt på avsnitt av 90210 sen som jag sagt dom andra dagarna försöka att komma i säng ordentligt så jag orkar skolan nu när den börjar..
(kommer så inte komma i säng tidigt precis som dom andra dagarna(a)
hihi^^


Jag och min sötnos:)


Men nu ska jag prata färdigt med min sötnos:)

Puss och kram
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback