~♥9 01 2012♥~

Hellu:)
IDag har dagen gått rätt så fort faktiskt, vaknade vid tio i elva gjorde mig i ordning
och sedan gick jag ner till Emelie vid ett för att fixa hennes naglar:D.
Det tog ju sin lilla tid så var hemma igen vid 4:)
På kvällen har jag bara städat slappat och nu tänkte jag krypa ner i sängen och kolla på ett avsnitt av 90210:)
Sen blir det sängen måste lägga mig tidigt nu så att jag orkar nu när skolan börjar så i morgon blir det upp och hoppa tidigt:D.


Jag och Sara


Imorgon bär det av till Mjölby till Sara:)
Vi ska jobba lite på vårat projektarbete och sen bara ta det lugnt och umgås det ska blir kul:)

Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen^^

Puss och kram
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback