Friskgympa

Då har man varit och bränt lite kalorier!
Va på friksgympa vilket var mycket kul och krävande man träna hela kroppen men mest ben vilket jag gillar:D. Önska jag kunde gå på det här varje vecka vilket inte går eftersom att jag slutar praktiken kl 18.00 och den börjar 17.45.
Det är synd hoppas att dom lägger in fler pass av den:).
I morgon kommer jag iaf att ha träningsvärk det är konstigt om jag inte har det:P.
Jag rekomenderar verkligen den här den är väldigt bra i längden:D och man tränar allt!
Sen blev det ju att cykla hem:P. Vilket va lite jobbigt eftersom att från vilket håll man än kommer så är det uppförsbackar (långa) hem till mig och man var rätt slut i benen på väg hem. Men ger man sig f*n på att man ska klara det utan att klbia av cykeln så går det:P.

Väl hemma så blev det två smörgåsar med kalkon skcika på:) och en apelsin.




Tränings outfit^^,


Så här söt är man efter träning ;)
Kommentarer
Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 19:12:04
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback