~♥12 12 2012♥~

Godkväll^^
Denna dag har jag tillbringat med lite OTH:) 
Sen så bar det ut en sväng till mina kusiner och kvällen har jag bara tagit det lugnt med min älskling:)
Tänkte att jag tittar in här innan jag ska lägga mig^^ 
 
Tänkte prata lite om den där hälsokategorin som jag pratade om tidigare:D
Jag känner att jag behöver ha något som inspererar mig lite att gå och träna så om jag får mig själv att skriva här om mitt vardagliga ilandsproblem om träning och att hitta motivationen så kanske det går lättare^^ 
Så jag kommer att lägga upp vilka träningspass som jag gillar bäst vad som är roligast och vad som är svårast. Kommer försöka att sätta mig in lite i hur man ska kunna äta gott men ändå ha en bra kost:D 
Så förhoppningsvis så kommer jag att klara av det! 
Säkert ett rätt så vanlig kategori men för mig kanske den kan ändra mycket i min vardag:)
Håller tummarna!
Mitt mål är att komma hit!
 
Puss godnatt på er:D 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback