~♥11 09 2012♥~

Denna dag har varit otroligt varm, vädret är så sjukt skumt.. 
Kunde det inte varit varmt hela sommaren så att man hade haft en skönt och varmt då hade det varit skönt med höst! 
Hösten är ju så mysig egentligen men inte när det har varit så dåligt väder under sommaren..
Idag har jag varit på salongen och fått mitt hår färgat, äntligen det behövdes verkligen! ^^
Fått min första kund med, känns kul önska bara att mer kunde se mina flyers så att jag kan börja jobba på riktigt.. 
Annars har denna dag varit i princip som resten av sommaren har inte gjort mycket alls ...
I morgon ska jag iaf gå på stan med Natta:) ska bli mys behöver lite nya leggins, tröjor och koftor! Det behövs verkligen ska jag måste jag säga^^.
 
Ett foto som Topias farmor tog när vi va där innan sommaren^^
 
Hoppas ni haft en bra dag!♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback