~♥10 02 2012♥~

Hellu:)
Det var ett tag sen som alltid ^^. Har haft en del för mig men ändå inte.. :) 
Har börjat jobba på riktigt, får riktig lön nu i februari wiho^^
Ska bli super skönt med lön så man äntligen kan börja göra saker.. 
Annars händer det inte så mycket här, finns inte så mycket att göra eller någon speciell att hitta på något med. Känns som att alla har massa ursäkter hela tiden för att inte göra något..
Känner att när man ändå  är 20 ska man ha så mycket att göra så att man ska känna att man vill sitta hemma en kväll själv och bara ta det lugnt men jag känner bara att jag vill göra en massa saker.. 
Men jag har ingen att göra det med.. 
 
Förhoppninsvis nu när jag får lön så kan jag och mitt hjärta börja åka ut och resa och unna oss saker som vi vill ha eller vill göra.. 
 
 
Jag för några veckor sedan^^.
Nehe undra vad man ska hitta på nu då glo på någon serie eller film kanske.. 
Pöss på er 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback