~♥13 03 2013♥~

Det är så himla fint väder ute idag:) har vart det hela veckan.
Börjar verkligen kännas som att våren är på väg, så himla underbart! 
 
Har varit hemma från jobbet idag med pga av att jag inte har fått sova och så har jag haft ont i hals och huvud så behvöde få vila lite, men det är så sjukt dyrt att vara sjuk när man jobbar... Men i morgon så måste jag komma iväg till jobbet!! 
Mår bättre nu på eftermiddagen, så ska ta en lite promenad med Elin sen och åka och handla! 
Måste köpa en mössa så att jag inte fryser ihjäl på morgongen när jag cyklar till jobbet! 
Det är så sjukt kallt på morgonen...
 
Annars så blir det bara att slappa och ta det lugnt så att man orkar ta sig till jobbet i morgon..
 
Saknar mitt hår här! 
 
Hoppas att ni har en bra dag:)
Kramar 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback