~♥06 10 2014♥~

Hallå! 
Önska att en personlig tränare kom och knacka på min dörr! 
Behöver all hjälp jag kan få för att komma igång på riktigt! Det är så svårt! 
Jag försöker allt känns det som men frågan är om jag gör det fullt ut! Jag tror det men jag kanske bara lurar mig själv! Men nu måste det hända nåt, jag är trött på att se ut så här och känna så här! 
Det som är svårast är maten i sig det är så svårt att hitta lättlagad och nyttig mat som ändå mättar och är gott! 
Tänk om man bara kunde ha en butler som lagade maten åt en bra mat!
 
Nehe inte så mycket mer jag tänker på just nu! 
Försöker komma på ett sätt för mig att lyckas frågan är när jag ska hitta min metod! 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback