~♥14 09 2014♥~

Det här med att skriva blogg är ju inte riktigt min grej har jag ju märkt^^.
Jag vill ju skriva blogg men jag glömmer bort det haha! 
 
Men vad har hänr sen sist? Ja inte så mycket! 
Jobbar, umgås med min fina, tränar och umgås med vänner. 
Har kommit i gång med träningen IGEN haha men jag hoppas att det håller i sig nu!! 
Gymmar med min karl och hans kompis så har ingen ursäkt att inte gå kan ju inte skylla på att jag måste gå själv haha^^
Men jag har ett mål att nå 65kg tills nyår! Så nu måste jag ligga i! 
Har hittat ett fettförbrännings program som man ska göra i i 4 veckor:) 
Jag har ju Topias som kan hjälpa mig som tur är! Måste bara lära mig att ta hans peppande som hjälp och inte som kritik ><.
 
Vad ska man säga jag hoppas på att det blir stranden 2016!!
 
Kommer att försöka uppdatera lite nu haha xD 
Har ju trots allt köpt en dator så nu måste jag bli lite mer aktiv!! 
Ska försöka att lära mig hur man gör en Design så jag hoppas att kjag kan fixa något snyggt! 
Puss och kram 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback